Pomoc
Szczegóły dotyczące zamówień w sklepie
Zamówienia i dostawa
Zamówiony towar wysłany jest w ciągu 1-2dni w tygodniu od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie, bądź od momentu potwierdzenia złożenia zamówienia (wysyłka za pobraniem). W rzadkich wypadkach wysyłka może być opóźniona, ale na pewno Was o tym poinformujemy.
Konto możemy stworzyć w momencie składania zamówienia uzupełniając formularz swoimi danymi lub przechodząc w zakładkę “konto”.
Standardowo darmowa dostawa jest od 299zł, ale często dodajemy promocje, które obniżają minimalny próg. Informacja o tym zawsze znajduje się na górze strony.
Informacje o szczegółach zamówienia znajdują się na stronie “Moje konto” w zakładce “Zamówienia”.
Standardowo udostępniamy trzy metody wysyłki:
- Paczkomaty InPost
- Kurier InPost
- Odbiór osobisty
Jeśli chcielibyście skorzystać z innej metody wysyłki prosimy o kontakt.
W takim przypadku prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia, sprawdzimy dostępne możliwości.
Aktualnie płatności przyjmujemy tylko w PLN.
Paczki przygotowujemy ze szczególną starannością, staramy się aby całość zamówienia zmieściła się w jednej wysyłce.
Jeśli chciałbyś wymienić lub zwrócić towar
Zwroty i wymiany
Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Zwrot towaru możesz dokonać w ciągu 14dni od daty zakupu.
Możliwość wymiany/zwrotu:
Pod warunkiem, że zwracany produkt nie nosi śladów używania – każdy element jest kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. Zwrot na koszt kupującego.
Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady użytkowania, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
Prosimy o przemyślane zakupy, nasze produkty są limitowane i nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że dany model będzie dostępny także w innym rozmiarze.
Tak. Zapraszamy do zakupów 🙂
Po zauważeniu pomyłki prosimy o jak najszybszy kontakt.
Do momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie jest to możliwe. W dalszych etapach prośba o jak najszybszy kontakt z nami.
Prosimy o kontakt, nie wszystkie nasze produkty są opublikowane i cały czas poszerzamy asortyment więc może uda się dobrać coś podobnego.